Google oglaševanje

Oglaševanje preko Googla je postalo v zadnjem času izredno popularno, predvsem zaradi svoje cenovne fleksibilnosti in kontekstualne učinkovitosti, in tako dandanes predstavlja najbolj priljubljeno obliko spletnega oglaševanja. Podjetja so v letu 2008 za oglaševanje preko Googla porabila 10.7 milijarde dolarjev sredstev, do leta 2013 pa bi naj ta znesek presegel vrednost 20 milijard, skupno pa oglaševanje na iskalnikih dosega že 45 odstotkov celotnega proračuna namenjenega spletnemu oglaševanju.

Google vam omogoča tri načine, s katerim lahko pridobite na vašo stran relevantne obiskovalce:

  • naravni oziroma organski promet
  • sistem Google AdWords
  • sistem Google AdSense

Organski promet

Pod terminom naravni oziroma organski promet pojmujemo ves promet, ki ga na našo stran preusmeri iskalnik. Deluje na principu iskanja želene ključne besede, katere iskalni rezultat iskalnik potem posreduje uporabniku. Višje ko rangiramo na seznamu rezultatov, več obiska si lahko obetamo. Za dosego višjega pozicioniranja in s tem posledično višjega organskega prometa, je potrebno spletno stran optimizirati, saj največ, okoli 90 odstotkov, prometa spletna stran pridobi, če je na prvi strani posredovanih rezultatov. Optimizacija spletne strani (SEO) je kompleksen in dolgotrajen postopek, ki pa ne prinese nujno pričakovanih rezulatov, saj je konkurenca glede na posamezne ključne besede ali fraze prevelika.

V tem primeru se lahko poslužite spletnega oglaševanja, ki ga preko svojih servisov ponuja tudi Google, in sicer sistem Google AdWords, ki prikazuje vaše oglase med iskalnimi rezultati, in AdSense, ki se prikazujejo na drugih spletnih straneh.

Google AdWords

Kot že ime pove, je Google AdWords storitev podjetja Google za oglaševanje na spletnih straneh, in je njegova najpomembnejša oglaševalska storitev ter glavni vir generiranja prihodkov, ki je v letu 2009 skupno znašal preko 23 milijard dolarjev.

Google AdWords so kratki tekstovni oglasi, sestavljeni iz ene vrstice naslova in dveh vrstic vsebine, delujejo pa po enostavnem principu. Kot oglaševalec za oglas določimo ključne besede in vsakič, ko uporabnik v iskalniku vpiše to besedo, mu sistem med rezultati prikaže naš oglas.

Storitev Google AdWords štejemo med ciljano spletno oglaševanje, saj se oglasi prikazujejo le relevantni ciljni skupini.

Google AdSence

Google AdSense je spletna mreža za kontekstualno oglaševanje, kjer so oglasi tesno povezani z vsebino spletnega mesta oziroma so v kontekstu z njegovo vsebino. Kontekstualni način omogoča oglaševalcem, da s svojimi oglasi dosežejo pravo ciljno skupino.

Tako kot AdWords, tudi AdSense deluje na osnovi PPC-ja (Pay-per-Click), kar pomeni, da oglaševalec plača samo kilke, ki so obiskovalca dejansko pripeljali na njegovo stran.

Tako Google AdWords, kot tudi AdSense, omogočata geografsko ciljano oglaševanje, glede na državo ali jezik ciljne populacije, enostavno spreminjanje in testiranje oglasne kreative, vse z namenom maksimiziranja učinkovitosti spletnega oglaševanja.

V skladu z vašimi željami in potrebami vam nudimo oglaševanje preko storitev AdWords in AdSense. Zaupajte naši certificirani in izkušeni ekipi, saj vam lahko s svojo kompetentnostjo ter poglobljenega poznavanja oglaševalskega sistema in domišljijskim načrtovanjem oglasov in oglaševalske akcije, realiziramo vse vaše poslovne cilje in aspiracije.

Prisotnost na Googlovem iskalniku in njegovi največji kontekstualni mreži je eden izmed osnovnih pogojev učinkovitega in prepoznavnejšega spletnega nastopa. Z nami boste vidni tudi vi. Kjerkoli in kadarkoli.